გაკვეთილის მთავარი თემა
|
მარტივი და რთული პროცენტი
|
|
სწავლების საფეხური
|
საშუალო საფეხური მე- 10 კლასი
|
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
10 მოსწავლე
|
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლეები შეძლებენ:ინფორმაციის
მოძიებას, ორგანიზებას და კავშირების დადგენას შესწავლილ მასალასთან .
მოსწავლეებს განუვითარდებათ: მსჯელობის,ანალიზის კრიტიკული
აზროვნების და შეფასების უნარი
|
|
გაკვეთილის მიზნები
|
ასრულებს გამოთვლებს და ადარებს ორ მარტივად/რთულად დარიცხულ საპროცენტო განაკვეთს, სხვადასხვაგვარ ფასდაკლებას, დაბეგვრას; მსჯელობს მათ შორის შორის განსხვავებაზე;
|
|
გაკვეთილის შედეგები
|
მოსწავლეებმა იციან რიცხვის
პროცენტის გამოთვლა. აგრეთვე იციან მარტივი და რთული პროცენტის გამოთვლა . მოსწავლეებს
პროექტზე მუშაობის დროს მიეცათ დავალებად ახალციხეში არსებულ ბანკებში გაერკვიათ
ვადიან ანაბარზე შეტნილი თანხის რამდენი პროცენტი არის დანარიცხი წლის ბოლოს მარტივი
და რთული პროცენტით. მოსწვლეები შეძლებენ ამოცანების ამოხსნას და მარტივი და რთული
პროცენტების გამოთვლას. მიღებული შედეგების
საფუძველზე გააკეთებენ დასკვნას
|
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან რიცხვის პროცენტის გამოთვლა.
აგრეთვე იციან მარტივი და რთული პროცენტის გამოთვლა . მოსწავლეებს პროექტზე მუშაობის
დროს მიეცათ დავალებად ახალციხეში არსებულ ბანკებში გაერკვიათ ვადიან ანაბარზე შეტნილი
თანხის რამდენი პროცენტი არის დანარიცხი წლის ბოლოს მარტივი და რთული პროცენტით.
|
|
მოსწავლეთა ორგანიზება
|
ჯგუფური
|
|
შეფასება
|
მასწავლებელი აკეთებს ზეპირი პრეზენტაციის განმსაზღვრელ შეფასებას. დისკუსიის და ჯგუფური მუშაობის განმავითარებელ შეფასებას.
|
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
1.სახელმძღვანელო:
მათემატიკა ( გოგიშვილი, ვეფხვაძე), კომპიუტერი, პროექტორი, მარკერი ,
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
საორგანიზაციო საკითხები –2წუთი
მოსწავლეები სხედან ნახევარწრიულად ,
საკუთარი ინტერესებისა და სურვილების გათვალისწინებით.
A ფაზა–გამოწვევა:
აქტივობა 3 წუთი
მასწავლებელი მოსწავლეებს შეახსენებს თუ როგორ გამოითვლება მარტივი და რთული პროცენტი
B ფაზა -ცოდნის კონსტრუირება;
მოსწავლეები მოძიებული და
დახარისხებული ინფორმაციის საფუძველზე
ემზადებიან პრეზენტაციისათვის
მოსწავლეები ზემოთ მოცემულ თითოეულ
საკითხზე აკეთებენ ჯერ ინდივიდუალურ და
შემდეგ ჯგუფურ პრეზენტაციას.
|
|
მოსწავლეთა
შეფასება კომენტირება 2წთ
გაკვეთილის
შეჯამება -2წთ
მასწავლებლის თვითშეფასება
ძლიერი მხარე
|
სუსტი მხარე
|
მოსწავლეები ძალიან აქტიურობდნენ, ხალისით მუშაობდნენ მიცემულ დავალებაზე.
გამოყენებული იყო ისტ ტექნოლოგიები
|
|
მოსწავლეთა ურთიერთშეფასების რუბრიკა
|
||
რომელი პრეზენტაცია მოგეწონა ყველაზე მეტად?
|
რატომ მოგეწონა?
|
რა დაგამახსოვრდა ამ პრეზენტაციიდან?
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий