სწავლებისას მე:
|
არასდროს
|
ხანდახან
|
ყოველთვის
|
ვუხსნი მოსწავლეებს, თუ რას დავაკვირდები მათ საქმიანობაში იმის გასარკვევად, ისწავლეს თუ არა საკითხი
|
|||
უკუკავშირის ფორმულირებისთვის ვიყენებ გაკვეთილის მიზნებსა და მოსწავლეთა შეფასების კრიტერიუმებს
|
|||
ვქმნი სასწავლო მიზნებს სასწავლო გეგმის შესაბამისად
|
|||
სასწავლო მიზნების შექმნისას, ვფიქრობ მოსწავლის კონკრეტულ ქცევაზე მოცემულ სასწავლო პირობებში.
|
|||
განმსაზღვრელი შეფასების მისაცემად ვქმნი შეფასების რუბრიკებს და წინასწარ ვაცნობ მათ მოსწავლეებს
|
|||
განმსაზღვრელი შეფასებისათვის ვითვალისწინებ გამჭვირვალე, სამართლიანი, ვალიდური და სანდო შეფასების პრინციპებს
|
|||
განმსაზღვრელი შეფასებებით მიღებულ შედეგებს ვაანალიზებ და გამოტანილ დასკვნებს ვიყენებ შემდგომი დაგეგმვის პროცესში
|
|||
უკუკავშირის მიწოდებისას ვცდილობ არ გამოვიყენო ნიშნები და „დიახ/არა" ფორმულირებები
|
|||
ჩემს მიერ მიწოდებული უკუკავშირი შეიცავს მოსწავლის მიღწევების აღიარებას და ასევე რჩევას შედეგების გასაუმჯობესებლად
|
|||
ვაცდი მოსწავლეებს კითხვებზე პასუხის მოფიქრებას (ვაკეთებ რამდენიმეწამიან პაუზას)
|
|||
უფრო
ხშირად ვსვამ ღია კითხვებს (მაგ.: „როგორ გგონით...?“), ვიდრე დახურულს (მაგ.: ეთანხმებით ამ მოსაზრებას?“)
|
|||
ვიყენებ მოსწავლეთა გამოკითხვით შეგროვებულ ინფორმაციას შემდგომი სასწავლო პროცესის დასაგეგმად.
|
|||
მოსწავლეთა ცოდნასა და უნარ-ჩვევებში ხარვეზების აღმოჩენისას იმავე გაკვეთილზე ვახდენ რეაგირებას მათი აღმოფხვრის მიზნით.
|
|||
წავახალისებ თანატოლთა ურთიერთშეფასებას, რომელიც ეფუძნება სასწავლო მიზნებსა და წარმატების კრიტერიუმებს, უზრუნველვყოფ კლასში ამის განხორციელებას მეგობრულ და პოზიტიურ ატმოსფეროში.
|
|||
წავახალისებ მოსწავლეთა თვითშეფასებას და ვთავაზობ მათ ამ უნარ–ჩვევის განვითარებისთვის საჭირო მოდელებსა და შესაძლებლობებს.
|
|||
გაკვეთილებს ვგეგმავ გენდერის საკითხების, მოსწავლეთა სპეციალური საჭიროებებისა და მათი სოციალურ-ეკონომიკური მდგომარეობის გათვალისწინებით.
|
|||
გაკვეთილზე ვერიდები რაიმე სახის გენდერული თუ სხვა ნიშნით მიკერძოებას. მაქსიმალურად ვცდილობ, განვავითარო ყველა მოსწავლის შესაძლებლობები და თითოეულ
მათგანს ხელი შევუწყო სწავლაში.
|
მასწავლებელი: ________________________________ კლასი: _________ თარიღი:
______________
გაკვეთილის მთავარი მიზანი (რამდენად იქნა მიღწეული? როგორ გაზომეთ, რომ მიაღწიეთ/ვერ მიაღწიეთ შედეგს? ახსენით თქვენი პასუხი):
რამ იმუშავა წარმატებით გაკვეთილზე? რატომ?
რამ არ იმუშავა? რატომ?
რამდენად შეძელით მოსწავლეთა სპეციალური საჭიროებების, სოციალური მდგომარეობის გათვალისწინება გაკვეთილის პროცესში (მათთვის საკლასო და/ან საშინაო დავალების მიცემისას; განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებისას)? რა სირთულეებს წააწყდით ამ მიმართულებით? როგორ გაითვალისწინებდით მათ შემდგომი გაკვეთილების დაგეგმვისას?
როგორ შეცვლიდით დღევანდელ გაკვეთილს?
რა პროფესიულ მიზნებს დასახავდით გაკვეთილის ანალიზის შემდეგ?
მასწავლებელი: _______________ კლასი:
_________ თარიღი: ______________
გაკვეთილის მთავარი მიზანი (რამდენად იქნა მიღწეული? რის საფუძველზე მიგაჩნიათ, რომ მიზანი მიღწეულია/არაა მიღწეული? ახსენით თქვენი პასუხი):
რამ იმუშავა წარმატებით გაკვეთილზე? რატომ?
რამ არ იმუშავა? რატომ?
რამდენად გაითვალისწინა მასწავლებელმა მოსწავლეთა გენდერული თანასწორობის, მოსწავლეების ინდივიდუალური საჭიროებებისა და სოციალურ-ეკონომიკური საკითხები როგორც საკლასო და საშინაო დავალების მიცემისას, ასევე განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებებისას.
რას შეცვლიდით დღევანდელ გაკვეთილში?
რა პროფესიულ რჩევებს მისცემდით კოლეგას გაკვეთილის გასაუმჯობესებლად?
დამსწრის ხელმოწერა________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий