პროფესიული უნარების ტესტები 2018 წელი

შეფასების კითხვარები


სწავლებისას მე:
არასდროს
ხანდახან
ყოველთვის
ვუხსნი მოსწავლეებს, თუ რას დავაკვირდები მათ საქმიანობაში იმის გასარკვევად, ისწავლეს თუ არა საკითხი
უკუკავშირის ფორმულირებისთვის ვიყენებ გაკვეთილის მიზნებსა და მოსწავლეთა შეფასების კრიტერიუმებს
ვქმნი სასწავლო მიზნებს სასწავლო გეგმის შესაბამისად
სასწავლო მიზნების შექმნისას, ვფიქრობ მოსწავლის კონკრეტულ ქცევაზე მოცემულ სასწავლო პირობებში.
განმსაზღვრელი შეფასების მისაცემად ვქმნი შეფასების რუბრიკებს და წინასწარ ვაცნობ მათ მოსწავლეებს
განმსაზღვრელი შეფასებისათვის ვითვალისწინებ გამჭვირვალე, სამართლიანი, ვალიდური და სანდო შეფასების პრინციპებს
განმსაზღვრელი შეფასებებით მიღებულ შედეგებს ვაანალიზებ და გამოტანილ დასკვნებს ვიყენებ შემდგომი დაგეგმვის პროცესში
უკუკავშირის მიწოდებისას ვცდილობ არ გამოვიყენო ნიშნები და დიახ/არა" ფორმულირებები
ჩემს მიერ მიწოდებული უკუკავშირი შეიცავს მოსწავლის მიღწევების აღიარებას და ასევე რჩევას შედეგების გასაუმჯობესებლად
ვაცდი მოსწავლეებს კითხვებზე პასუხის მოფიქრებას (ვაკეთებ რამდენიმეწამიან პაუზას)
უფრო ხშირად ვსვამ ღია კითხვებს (მაგ.: „როგორ გგონით...?“), ვიდრე დახურულ (მაგ.: ეთანხმებით ამ მოსაზრებას?“)
ვიყენებ მოსწავლეთა გამოკითხვით შეგროვებულ ინფორმაციას მდგომი სასწავლო პროცესის დასაგეგმად.
მოსწავლეთა ცოდნასა და უნარ-ჩვევებში ხარვეზების აღმოჩენისას იმავე გაკვეთილზე ვახდენ რეაგირებას მათი აღმოფხვრის მიზნით.
წავახალისებ თანატოლთა ურთიერთშეფასებას, რომელიც ეფუძნება სასწავლო მიზნებსა და წარმატების კრიტერიუმებს, უზრუნველვყოფ კლასში ამის განხორციელებას მეგობრულ და პოზიტიურ ატმოსფეროში.
წავახალისებ მოსწავლეთა თვითშეფასებას და ვთავაზობ მათ ამ უნარჩვევის განვითარებისთვის საჭირო მოდელებ და შესაძლებლობებ.
გავეთილებს ვგეგმავ გენდერის საკითხების, მოსწავლეთა სპეციალური საჭიროებების და მათი სოციალურ-ეკონომიკური მდგომარეობის გათვალისწინებით.
გაკვეთილზე ვერიდები რაიმე სახის გენდერული თუ სხვა ნიშნით მიკერძოებას. მაქსიმალურად ვცდილობ, განვავითარო ყველა მოსწავლის შესაძლებლობები და თითოეულ მათგან ხელი შევუწყო სწავლაში.


მასწავლებელი: ________________________________ კლასი: _________ თარიღი: ______________
გაკვეთილის მთავარი მიზანი (რამდენად იქნა მიღწეული? როგორ გაზომეთ, რომ მიაღწიეთ/ვერ მიაღწიეთ შედეგს? ახსენით თქვენი პასუხი):
რამ იმუშავა წარმატებით გაკვეთილზე? რატომ?
რამ არ იმუშავა? რატომ?
რამდენად შეძელით მოსწავლეთა სპეციალური საჭიროებების, სოციალური მდგომარეობის გათვალისწინება გაკვეთილის პროცესში (მათთვის საკლასო და/ან საშინაო დავალების მიცემისას; განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებისას)? რა სირთულეებს წააწყდით ამ მიმართულებით? როგორ გაითვალისწინებდით მათ შემდგომი გაკვეთილების დაგეგმვისას?
როგორ შეცვლიდით დღევანდელ გაკვეთილს?
რა პროფესიულ მიზნებს დასახავდით გაკვეთილის ანალიზის შემდეგ?

მასწავლებელი: _______________ კლასი: _________ თარიღი: ______________
გაკვეთილის მთავარი მიზანი (რამდენად იქნა მიღწეული? რის საფუძველზე მიგაჩნიათ, რომ მიზანი მიღწეულია/არაა მიღწეული? ახსენით თქვენი პასუხი):
რამ იმუშავა წარმატებით გაკვეთილზე? რატომ?
რამ არ იმუშავა? რატომ?
რამდენად გაითვალისწინა მასწავლებელმა მოსწავლეთა გენდერული თანასწორობის, მოსწავლეების ინდივიდუალური საჭიროებების და სოციალურ-ეკონომიკური საკითხები როგორც საკლასო და საშინაო დავალების მიცემისას, ასევე განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასებებისას.
რას შეცვლიდით დღევანდელ გაკვეთილში?
რა პროფესიულ რჩევებს მისცემდით კოლეგას გაკვეთილის გასაუმჯობესებლად?
დამსწრის ხელმოწერა________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий